Welcome To Ace! :3 http://www.gtop100.com/in.php?site=51172
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 vincent's app WHAT OF ITTTT

Go down 
AuthorMessage
Valkenhayn

avatar

Posts : 21
Join date : 2010-09-12
Age : 23

PostSubject: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 7:06 pm

sunnyy <--- LMFAO WTF

What are you applying for :
the poshest GM.

Name :

Vincent Valkenhayn Nguyen/Posh/Vinny/Valkenhayn

Age :

15.

Where do you live/Timezone :
In the most boring piece of shit city that is Ottawa, EST time.
but Chris is hooking me up at frequency so s'all good.


How active will you be :
everyday, for atleast an hour due to ownership of a life. ):

E-Mail :
vincentvalkenhayn@hotmail.com

Hobbies :
I was basically raised super asian doom so I'm pretty much a god at piano.
I can squash you at blazblue as well as a macaroni and cheese cookoff
(which I have won a contest for cheers)
reciting lines from a certain movie that i won't tell you the name of.
I'm into fashion and clothes.
AND TO ALL YOU FUCKERS WHO THINK I'M GAY
FUCK YOUUUUUUUUUUUUUU


How you'd handle a hacker :
Swipe a screenshot, then take a swing at em'. BANHAMMER IN HAND.

If two people were fighting, what would you do? :

I would first cook us all an onion and mushroom sauteed chicken and discuss the matter at hand. If the argument is viable, then a solution would be found. If it was something completely retarded then I would change their genders and tell them to QQ somewhere else kthx

How many servers have you been a GM/Admin in? :

Two, FateMS and InstantMS/RevMs, both of which were shut down due to lack of funds. Crying or Very sad

Why should we choose you :

I know my shit,
I know my people,
and I know how shit goes down in this server.
I'm not a complete dull idiot,
I've got spunk that all the girls want,
and I can make pretty pictures on photoshop if you ever need any. 8D
Pretty pictures I've made:

Spoiler:
 

Reason I applied :
The people I've seen are chill and it's pretty fuckin great that the admins/GM's around here don't have 3 foot long sticks up their asses. (But are still serious, of course.) The people are sick, why not try to be a GM?

Summary of yourself :
I'm 5"8-ish,
slim as a stick,
have fucking awesome hair,
big attractive lips like Angelina Jolie,
a mixed viet/white dude
and employed by an ice cream shop. 8D


Extra Info :
I'm on lookbook.nu alot.
I fuckin love Japanese people.
I want to lie and say I'm Japanese.
I don't fuck around.
Wait, yes I do.
But I don't fuck around when it comes to serious shit.
I have this weird thing where everything on my body needs to be equal.
Like if you touch one of my arms I have to touch the other one to balance it.
I also love black jelly beans and licorice.


How long does it take for the earth to go around the sun?

THE SQUARE ROOT OF 133225 DAYS. Cool

In game name :
Valkenhayn


Simple questions. (1-2 word replies please)

1.Do you know the players/staff well enough to be chosen?(This doesn't mean have you met the GMs/spoken to them once. Do you actually KNOW them. Please stop writing "Yes" when none of us know you. Thank you) :
Yes.

2.Have you been on Ace Story long enough to deserve a GM position :
I think so.

3.Do you help players any chance you get :
Of course meng

4.Are you of the age that is required to apply(if no you might as well delete this app now) :

Yessir.

5.Please specify exactly(or around) how long you have been playing AceStory :
2 weeks-ish.
(feels longer!)


Thanks for reading my delicious application. And with that, I leave you with this :



Cool
Back to top Go down
View user profile
Anna
Admin
avatar

Posts : 339
Join date : 2010-08-03

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 7:30 pm

you live in ottawa?
oh gawd...I live in Ottawa. . .


Edit: My friend is hella good in BlazBlue, for the ottawa fighting game scene anyway. All the OGs of the ottawa community enjoy BlazBlue. I have a feeling they could beat you ~ jus sayin
Back to top Go down
View user profile http://acestory.darkbb.com
Star

avatar

Posts : 195
Join date : 2010-08-29
Age : 26

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 7:33 pm

Omg... So many people from Ottawa =(

Panama FTW!!!!! killyou
Back to top Go down
View user profile
Valkenhayn

avatar

Posts : 21
Join date : 2010-09-12
Age : 23

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 7:59 pm

ANNA YOU LIVE IN OTTAWA????!!
aaaand no. I can squash all at blazblue.
tell your friend that I can beat him/her with Rachel who was practically nerfed to smithereeens!

and which part of Ottawa are you? o:
Back to top Go down
View user profile
Anna
Admin
avatar

Posts : 339
Join date : 2010-08-03

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 8:00 pm

South Keys area lol, you?
Back to top Go down
View user profile http://acestory.darkbb.com
Valkenhayn

avatar

Posts : 21
Join date : 2010-09-12
Age : 23

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 8:21 pm

kanata lol.
menggg if I needed to donate or something I can just drop an envelope at your house LOL
Back to top Go down
View user profile
Hecuba

avatar

Posts : 117
Join date : 2010-09-02

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 8:25 pm

:B
Back to top Go down
View user profile
John

avatar

Posts : 95
Join date : 2010-08-03

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 8:31 pm

AND TO ALL YOU FUCKERS WHO THINK I'M GAY
FUCK YOUUUUUUUUUUUUUU


Sorry. HAHHAHA.
Back to top Go down
View user profile
Anna
Admin
avatar

Posts : 339
Join date : 2010-08-03

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 8:53 pm

LOL yeah you can just come drop off your donation ;D

Kanata...so far away jeez ):
you got facebook or some shit?
Back to top Go down
View user profile http://acestory.darkbb.com
Valkenhayn

avatar

Posts : 21
Join date : 2010-09-12
Age : 23

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 9:30 pm

yee just search Vincent Nguyen.
You should find me.
Back to top Go down
View user profile
Anna
Admin
avatar

Posts : 339
Join date : 2010-08-03

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 9:59 pm

About 1,300 Results

What school or w.e? lol
Back to top Go down
View user profile http://acestory.darkbb.com
Valkenhayn

avatar

Posts : 21
Join date : 2010-09-12
Age : 23

PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   Wed Sep 22, 2010 10:02 pm

im just gonna PM you my shit in fear of stalkers. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: vincent's app WHAT OF ITTTT   

Back to top Go down
 
vincent's app WHAT OF ITTTT
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AceStory :: Applications :: GM Applications-
Jump to: